Can't you see I am down on my knees now?

Godkväll:)

Hade gud med mig på min sida imorse. Hann inte göra mitt tal i skolan så jag fick som tur var hem och renskriva mina slarviga papper jag skrev klart 1 i natt och har nu ett mycket klarare och bättre tal än imorse!! Skööönt :) Vet däremot inte om det är 5 minuter eller så men ska läsa lite innan jag lägger mig så jag får se då :)

Annars har dagen sugit. Hade en värdelös, Väärdelös, temadag i skolan. Och nu har jag precis kommit hem från semifinal 4 mellan falun-warberg som även blev den sista semifinalen eftersom mitt älskade falun förlorade med 5-6!!! Så surt:( Hade dom inte tappat till 4-6 när de var 5 minuter kvar tror jag lätt vi tagit äcklerna i sudden. Var däremot sjukt bra match så jag är glad ändå, viktigast är ju att dom slog ut gnaget i kvarten ändå så;)

Nu sitter jag och inväntar den femte perioden mellan skellefteå och färjestads 2/5 finalmatch, spännande äre! och sen väntar bedden! :)
och är man bästa kompis med en tjej som anordnat disco och fått chipspåsar över så är man ju! ;)

tack birkehag haha! ;-)♥

Kommentarer
Postat av: secret admire

det var så lites å gusti! hehe :) <3 (har nog ätit för mkt av det där ändå ;) )

2011-04-07 @ 22:43:01
Postat av: gusten

hihi bra;-) kan man göra de?? haha :-D<3

2011-04-07 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0