Bara lukten gör mig svag

Det var bara 139,9 miljoner som skrattade åt min röst idag. Städningen gick bra. Testerna gick okej. Och körlektionen gick åt h-vete:) Körskolans bil var så sjukt annorlunda till mammas bil och pedalerna tog 10 ggr bättre så det var riktigt svårt att köra haha.. Nytt försök på onsdag:)
Men blev iallafall klar med alla faserna på teorin idag!:) och så fick jag köra lite bil med mamma nyss så jag känner mig lite bättre igen.. hehe


Nu sitter jag och gnager på en daim och inväntar lite tvprogram :) Mor jobbar inatt och sofie vet jag inte var hon är så blir nog hemma själv hela natta as usual :(
Håller dessutom på att bli helt jävla galen på min mobil, varken mitt applekonto, mailkonto eller usbsladd fungerar inte -.- = kan inte maila, lägga in bilder på datorn, skicka bilder till mailen, inte lägga in musik i mobilen eller ladda ner appar.. GRR

men nu ska jag sura framför soffan, så tvmys nu!
puss:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0