Marigold

Sitter i min säng och försöker komma på vilka människor som röstar på SD??? Jag kommer bara fram till att det är en hög med rasistika idioter. Hoppas alla som läser håller med mig!!!


Dessutom blev det inge idol för mig, jag kunde inte slita mig från cube crash på facebook, haha tragiskt nog. Men ska nog gå ner och kika på slutet nu :)

Imorgon lämnar jag falun och åker till hofors och spelar buzz (naturligtvis) och kanske äter fruktsallad som jag alltid gör när jag är där. Vilket är sällan!!!! Så man får ta vara på dom stunderna man hälsar på hos Anderssons!


Kommentarer
Postat av: ...

man är inte rasist bara för att man röstat på sverigedemokraterna!?!

2010-09-22 @ 22:18:19
Postat av: Anonym

Jo jag anser det

2010-09-22 @ 22:39:34
Postat av: ..

varför tog du bort kommentaren och varför svarade du inte ?

man är inte rasist bara för att man röstat på SD!?

2010-09-22 @ 22:42:22
Postat av: ...

då är du ju dum i huvet om jag får säga mitt...

2010-09-23 @ 18:03:38
Postat av: Anonym

Varför ska jag svara när du inte ens törs stå för vem du är?

2010-09-24 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0