Jag fattar ju men ändå fattar jag inget

Jag sitter och funderar på om jag ska orka hålla mig vaken till idol eller inte. Tror faktiskt jag måste titta, för känner jag mig själv rätt kommer  jag inte kunna släppa min nyfikenhet om vem eller vem som inte gick vidare :)

Har idag lyckats göra det plugg jag har, vilket var MYCKET krävande.. = fylla i några rader i en träningsdagbok.
Imorgon måste jag däremot hoppa min sovmorgon för att jag ska till skolan och förbereda religionen -.- So not worth it!!

Men men.. Sängen snart iallafall, äntligen! Har sovit igenom mig hela dagen däremot så vi får se hur snabbt jag somnar

Hörs snart kanske om jag är pratsugen hehe:) Annars godnatt godisar!! v


Förresten! Snart äre dags.. hähäää ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0