Hate it when you go

Nu kände jag att jag ville bli ett astråkigt emo, typ

Ville iallafall göra om den här alldelels för vita sidan och nu var de gjort så jag hoppas det duger :) Kom ju några allt för snygga boys på headern också så jag är nöjd hehe


Nu var mamma hemma med grillchips och polly! Asgreat
Så hej då en stund, nu ska jag se på när Jamilla blir utröstad från idol!!!!

Hörs snart mina änglar!


Hahaha
Ella kommer kissa i sängen inatt, hon tände just eld på en liten pappersbit som gjorde henne en aning upprymd och hon går och oroar sig nu för att mamma ska känna den brända lukten! Haha sötnos:)

Kommentarer
Postat av: johanna!!

åhh haha ella är söt! har hon klippt sig också?

2010-09-27 @ 20:28:09
Postat av: wex

Haha ja:D Nej hon har bara uppsatt hår där eller så äre för bilden är 4-5 år gammal haha ;)

2010-09-27 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0