Det var inte tänkt att det skulle bli såhär

Godmorgon godmorgon godmorgon!

Sitter och äter en mega stor frukost (som jag aldrig kommer orka äta upp) med hårinpackning framför eclipse nu efter en väldigt skön natt :-) Blev väckt halv 9 däremot så det förstörde allt

Just tagit reda på i hela köket efter mina två syskon som aldrig hört talas om att diska eller liknande också! Jag är snäll

Det är mitt favoritväder ute idag. Nästan! Det är kallt iallafall :-) Vilket innebär halsduk upp till öronen <3<3
Puss


Kommentarer
Postat av: moa lillgren

haha jaaa koftan måååååste jag ha!! :D hoppas den blir bra bara haha fuck annars!! :D <3

Du är goast i världen :*

2010-09-15 @ 14:18:22
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaaa annars åker jag och snor den åt dig!! ;-) Du är goare <3<3

2010-09-15 @ 14:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0