Back on track!

Hej!!!!!!! Det låg ett riktigt hallelujah moment på vårt köksbord när jag kom hem precis, guess what???

Jo det var vår dator, äntligen säger jag bara! Tog just på mig min mörkblåa mysdress och slog mig ner i min käre fåtölj inne på rummet med denna lilla saknade filur

Hade jag inte delat rum med min iphone kan jag lova att jag inte hade klarat mig, haha! Jaja.. kalla mig datanörd ni! :-) Är ju trots allt fult att ljuga så..

Och för att vara lite mer positiv kan jag glädja mig med att jag har studiedag imorgon, sen pizza och innebandytittande med laget på kvällen :-)

Hoppas ni saknat mig för jag har saknat denna tomma vita ruta jag sitter och skriver i!
Pussss hörs snart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0