När man är tyst så säger man ingenting

Helo:) Kort dag med besök hos doktorn med min rygg som var väldigt onödigt eftersom han inte tyckte det fanns några fel och man bara kunde stretcha bort smärtan (?) Tog ett springpass efteråt och städning på jobbet! :)
När jag kom hem hade mamma rotat fram våra leksaker vi hade sen vi var små, och jag hoppas att ni tjejer inte glömt prio nr.1 när man var liten = BELVILLE LEGO!! Åh vad jag längtade tillbaka då, fick lov att leka lite med det haha:D


Paradise var som jag väntat mig igår, sjukt bra! Har redan fått hatobjekt och favoriter som jag inte har tid med att rada upp nu för nu börjar avsnitt nr 2!!!!

Haha flashback!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0