Letting my heart do the thinking

Var för slö för att gå till körskolan igår.. tänk hur slö jag kommer bli när jag väl får körkort?

Detta straffade mig iallafall hårt på kvällen. När jag precis dukat framför soffan och paradise slår jag självklart ut mitt glas fyllt med mjölk till kanten på rumsgolvet och soffan. Än så länge har mamma inte kännt lukten av sur mjölk på mattan men när hon väl gör det antar jag att det blir liv i stugan:)


Nu sitter jag och njuter av hur underbart idrottsprogrammet är nästa vecka, tänker skryta som fan nu bara så jag förhoppningsvis gör någon avundsjuk
Måndag: börjar 12 och har bara en lektion=volleyboll träning, tisdag: ledig, onsdag: sovmorgon till halv 11 och en innebandy träning torsdag: 1 träning och 3 inställda lektioner pga vi ska på en föreläsning!

Skööööönt!!:) Och imorgon är det fredag och en bra helg väntar. Hemma match på söndagkväll bl a:)

Haha ung och dum..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0