Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Pizzan vart asgod och kvällen blev asbra :) Några av oss åkte vidare till bjursås efter vår lilla middag och ställde till med festligheter med akustiskt och sång så det kunde inte blivit bättre. Sen slutade helgen som vanligt, gick runt en stund på stan och hejade på alla fulla och satt på maestro, tradition? :)

Världens snällaste kalle skjutsade hem mig vid 3 och jag somnade på soffan klockan 5 och vaknade halv 7 att jag puckat nog inte slagit av mitt alarm. Det var kul

Sen vaknade jag vid 10 igen för ella skulle se på TV så jag är helt färdig just nu:) Men jag ska titta på falun-balrog om någon timme så det är bara att rycka upp sigggg!!

Imorgon är det min ledigamåndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0