Det löser sig

Hejo
Min syster har lagt beslag på denna maskin dom senaste dagarna och jag har blivit sjuk och blir inte frisk :( Vaknar varje morgon av att jag inte kan andas för min näsa är så täppt, väldigt irriternade men idag var klockan 2 när detta inträffade så det var väl en okej väckarklockar tid på en lördag:)

Sitter just nu i min säng och äter polly med läxor och undrar vad som ska hända ikväll, igår var det tända ljuskväll med glass och kortspel med johanna lovisa und jocke (mysigt:)) men det vill jag inte ha idag igen så hoppas något händer!!

Om det nu mot all förmodan händer något kul ikväll tänker jag städa rummet innan jag går ut så man kommer hem till något snyggt :D annars får det se hemskt ut som vanligt

Frukosttime nu, 14:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0