Åt helvete försent

Okej en sak som är FETsäker. Jag är löjligt, löjligt mörkrädd! Haha klockan 9 gick jag till vivo, var 5 meter kollade jag bakåt, jag hade till och med vrållåg musik för att jag skulle kunna höra om någon kom emot mig!
Det värsta var ju iallafall när hela min gata svartläggdes i 10 sek, vilket gav mig hjärtattack hehe..

Meen! Hem kom jag! Med en bilpåse och ett smartiesrör :) 

Har världens bästa vän också som lånar mig en slant till tröjan imorgon, så den är försäkrad min nu!! :)

Nööjd och glad ska jag lägga mig och vänta å längta till mamma kommer hem. Harry Potter och de vises sten laddades preeeciis klart så jag ska slå på den nu sen blir det sovtime! Ska åka upp till lugnet imorgon och titta på min match, får se om jag hittar sällskap annars blir det musiken :)

Men som sagt! Potter!!! PUSSS

Och: Hahahaha!!!!! Allt annat än igår <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah snygg finne!

2010-11-01 @ 12:18:11
Postat av: Anonym

haha det är faktiskt inte en finne ;) jag är ju kishti!!

2010-11-11 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0