All the things I know right now. If I only knew back then

Vill bara säga att jag precis kommit hem från Hudiksvall och SMkvalet i DJ18! 5 vidriga biltimmar... varit borta i 16 timmar från min sköna säng och nu känner man verkligen att man lever.... haha min stackars kropp :) Höstlov och sovmorgon hela veckan lång!!!!!!!!

Och justja. VI GICK VIDARE TILL STEG 2 :D Umeäää i februari!! woho


Nu ska jag packa upp väskorna och sen lägga mig bums i säng! Imorgon kommer jag få skylla mig själv för jag inte stretchat, blir nog sängliggandes ett tag hehe! Sen ska jag vara med johanna!♥


Älskar innebandy och laget mer än nånsin
Godnatt hoppas alla har det braaa. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0