You're a liar, you're a cheater, you're a fool. Well that's just like me yoohoo and I know you too

HERREGUUUD vad bra harry potter var!!!! Ville gå in i salongen och se den igen precis när jag gått ut. 2 juli kommer del 2 :-D
Jag längtar så mycket!! och jag älskar ron

Blev däremot aldrig nå sova över hos johanna, då skulle min sovmorgon försvinna helt så det blev att sova hemma:) har varit en helt vanlig tråkig fredag i skolan men har fått lön (:-D) så har börjat köpa julklappar och även ett skydd till min pärla så den inte går sönder mera

Fredag som sagt, vilket innebär någon typ av tacos och idag är det tacogratäng! Sen ska jag vara med johanna:) Och eftersom alla harry potter filmer är igenom tittade har jag inte en aning om vad vi ska göra haha
Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0