You may not believe me but, I gave you all I have

okeeeeeeeeeeeej det har snöat i snart 6-7 timmar (??) och timmarna verkar bli fler som det ser ut utanför mitt fönster just nu. Nu börjar jag fatta att julafton och lucia och hela den grejen närmar sig igen, jag är fortfarande inne i typ september månad.. Vart tar all tid vägen?!

Ajaa whatever:) Nu har jag precis kollat på paradise hotel. PÅ DATORN och det suger för det laggar dom 20 första minuterna och dom 2 sista ser man bilden normalt.. Fast hellre det än somna 2 varje natt?

Ska snart lägga mig och sova, blir en långlånglång dag imorgon. inte inom skolan men ska städa och sitta på en fettråkig (vad jag hört) handledarkurs ensam i 3 timmar på körskolan. Yeey



Godnatt på alla alla alla alla:*

Haha ååh.. vi kommer alltid vara bästa gänget. Without no doubt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0