If I told you that I love you but i'm doing alright without you, it'd be a lie. But I suppose I could try

hej igen
jag är gladare och nu med mat i magen:) maten i skolan luktade och smakade kattmat så jag åt frukost precis

Ella är ute och skottar snö på uppfarten, hon är så söt och knubbig i sin stora overall och reflexvästen hon har på sig! haha kan stå i fönstret hur länge som helst och titta på henne. Och jag har förresten bestämt mig angående snön, jag gillar det sådär

Och otroligt nog tror jag en sak har kommit högre på min önskelista än hål i tungan. A tattoooo! Är nästan säker på vad och var jag ska göra den men det är min hemlis tills när och om den sitter på heeehe! 

IMORGON SKA (puckade)JAG INTE GLÖMMA BORT MIN SOVMORGON!.. :)
sötafia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0