please don't tell me that I am the only one that's vulnerable

Godkväll:)

igår sa jag farväl till min spargris. Locket splittrades i bitar när jag bröt upp det med en skruvmejsel, väntat men synd:( iallafall. jag har en ekonomiskkris just nu så spargrisen blev min sista utväg. jag var skyldig rikard 20:-, lovisa 55:- och jag själv skulle ha 150:- och heeeelt sjukt nog ligger det exakt 225:- i grisen!!! Sånt händer bara inte :D inte i min värld iallafall

Sprickan på min iphone är sjukt nog också inte lika synlig idag :s förstår ej hur det kommer sig men tackar gud för sin vänlighet.

Dessutom har mamma fått sitt namnbyte genomfört nu så nu heter hon pernilla engman :) Vilket jag också förmodligen gör snart, fast engman gustafsson!! Nu ska jag göra nått annat puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0