Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

heeeeeeeeeeeeej

gud vad vi skrek när weise åkte ur:( halsen kan intyga det idag. Och om inte jay vinner det där jävla programmet nu så åt helvete med sverige. jag röstade till och med 2 gånger på weise!! tvååå

nä det var tur vi fick kolla på HP efteråt. men vi kunde lika gärna blivit utan!: när vi bråkat klart och väl lagt oss i soffan fungerade inte lovisas brända film i min dvd så klockan 1 på natten tog vi på vantar och skor och sprang över till erika på andra gatan och hämtade hennes köpta film, haha hoppas ingen såg oss :)

Sen blev det en TYPISKT johanna gustafsson natt. Tänkte lägga mig precis när johanna å lovisa åkt hem (typ 3) men det slutade med att jag somnade 5 och mellan där möblerade jag om rummet och laddade in musik på mobilen, haha jag är sååå trött nu!! :)

Nu äre match
cu
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0