Overdosing with you

Mamma är på brabra humör idag. Hon har julpyntat och är jättenöjd, hon har till och med städat mitt rum!:) Och nu sitter hon och funderar om hon ska köpa en iphone och jag försöker lära henne hur man hanterar den. haha hon är så gullig

Nu frågade jag henne: Varför ska du ha en iphone om du ändå bara ringer och smsar? Då svarar hon: Nej det är sant, men jag vill ju vara lite fresh.. Eller, asså frän!
Haha mammabäst ♥:)


Och religionsprovet dåå! = Gick asabra:) Relaxen= var asaskön men den gjorde mig= asatrött. Men ska baka chokladbollar nu och pigga till mig och sen åka till stan till harry och min älskade ron!!!!!!!!! Ahh längtar ihjäl mig:D

Mat först! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0