My way of life change because of you

Träningen idag gick brabra! Varit jävla drygt att vara på lugnet hela dagen däremot:) johanna fick pigga upp mig lite precis men nu har hon tyvärr åkt hem

Innan jag jämrar mig över hur trött jag är så ska jag asskryta om att jag är ledig i tvåååå (nästan treee) dagar till!! Och jag kom just på det. Woho. Ledigamåndag imorgon och studiedag på tisdag och på onsdag har jag bara en träning (dvs= skulle lika gärna kunna ta ledigt då med) och på torsdag är det harry potter som gäller!!!!!!!!!!!!!


Sådär. Jag är alltså astrött och ska lägga mig i soffan med mamma och se på beck nu så ciaaooo:)



Kommentarer
Postat av: you know who;) hihi (GH)

puss på dig min sötnos!

2010-11-21 @ 21:48:25
Postat av: I know who ;) hihi (not gh)

PUSS på dig min sötnos

2010-11-21 @ 21:56:18
Postat av: klingiisiiss

hahaha piggade inte jag upp dig alltså? tack :) :)

2010-11-21 @ 22:07:42
Postat av: JG

men puckokling!! kolla datumen och tacka sen ist ;)

2010-11-21 @ 23:24:42
Postat av: puckokling

hahaha jag som fortfarande inte tycker att jag kollat nå konstigt :O men men, då får jag väl säga förlåt då! tänkte att en sånn stor diss kunde jag väl ändå inte ha fått HAHA :):)

2010-11-22 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0