Du. Du är som att andas för

Hejsan hallå hej

Är såååå trött och har nyss vaknat. Klockan är 4 snart och jag älskar att dagen snart är slut och jag får sova igen.
Imorgon får man gå till skolan ocksåå. Däremot har jag ett världstråkigt prov att plugga till som ska göras imorgon så det måste göras idag:( rummet är också en k a t a s t r o f.


Igår var det kuul med mycket sång och snea ögon på många. Och idag känns det som att jag måste äta någon bra mat. I fredags åt jag hamburgare och tacos, lördag åt jag tacos och pizza och kebabtallrik och nu ska jag äta pizza till frukost.... haha åh jag mår dåligt :P

Dessutom ska jag köpa godis på vivo nu snart eller sen. Puss hörs imorgon för här tänker och får jag inte sitta mer idag. See uuuuuuu

My girls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0