är sur. jävligt sur

snubblade på skarvsladden när jag bäddade sängen och min mobil låg på laddning. Den for i golvet och nu är det en spricka inne i skärmen som korsar hela bilden :------((((((((((( är inte så synligt men jag vet att den finns där och det gör mig stört sur!!!!!! gud vad jag hatar att jag är så klumpig och oförsiktig


iallafall....... hade förväntat mig att kursen jag var på ikväll skulle vara jättejättejätte tråkig så tiden gick rätt snabbt när den inte var så tråkig som väntat. sovmorgonen kom jag ihåg också :)

nu ska jag duscha sen äta mammas spagetti och köttfärssås och lägga mig i sängen och assura framför paradise.
puss

Och tillråga på detta hade jag verkligen inte tur med vädret idag!! Bussen var 20 minuter försenad imorse för denna (just nu) äckliga snö. Men får trösta mig med att den kunde sett mycket värre ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0