morrr!!!

underbart. jag har inte börjat plugga än och mina ögon väger bly

något som nyss fick mig att gå i taket var min också underbara klantighet. hade precis kokat upp vattnet till mina varmkorvar samtidigt som jag ska ta mig en bit kladdkaka som jag skulle äta efteråt. skär upp en bit och lyfter den på en kniv (väldigt obalanserat) och smart som jag är lyfter jag den ovanför kastrullen med mina varmkorvar i kokande vatten
vad händer inte?

jag tappar väl självklart ner den där jävla kladdkakan i vattnet och den löser upp sig själv direkt så vattnet och korvarna blir brunprickiga och det var bara att hälla ut alltihopa och börja om....... höll bokstavligt talat på att bli galen


nu har jag ätit iallafall och lugnat ner mig framför vänner<3

godnatt om en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0