arg

gårdagen var as bra tycker jag. 50% av den tillägnades åt att skratta så det kunde inte bli bättre! somnade i soffan hos malin vid tolv men väcktes strax efter pga en lite pinsam incident..... haha går däremot inte ut med den här så ni får undra.

efter det följde jag min vän linda till bussen och rullade vidare på min cykel hem sen och slog på vänner med korv&bröd. sen höll jag bokstavligt talat på att blir helt gaaaaaalen för det slog mig att jag glömt fixa gratissms till min mobil efter att jag fyllt på den, så jag hade setat hela kvällen och smsat upp mina pengar omedvetet. jag var så arg så jag ville slå sönder något, vågade däremot bara bryta sönder en nagelfil för jag kände att jag skulle ångra någonting annat idag.

så nu har jag nyss köpt ett nytt telefonkort och slösat 100kr på det, väldigt dumt och korkat gjort av mig!


nu ska jag plugga klaaarrttt
pös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0