en halv skitdag och en halv bästdag

ännu än äcklig dag med massa vidrig snö. usch har lust att spy på alla platser på jorden som har snö...
dessutom försov jag mig idag igen..

glömde säga igår att jag hittade en 10a på bussätet på hemvägen vilket kan ha förgyllt hela min gårdag, haha gud så glad jag blev. och idag, idag hände det bäääääääästa någonsin!
tro mig, letat i över ett år efter en plånbok jag vill ha, en plånbok som är som en väska eller hur man ska förklara, antingen har dom varit svinfula eller svindyra. men idag hittade jag en svinsnygg och en svinbillig, så här ligger min underbara vän bredvid mig i sängen. är megaglad :) + att jag köpte en snygg tröja också hihi

eftersom man bara fyller 18 år en gång i livet lär det ju uppmärkssammas liite iallafall.. :)
GRATTIS SOFIA!!
:D


pus
s
s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0