D Ö D ! !

Denna vandring har varit bland det värsta jag gjort i hela mitt liv, utan att tveka. Har blåsor och skavsår på hela fötterna, cyklat 5 mil och gått minst 3 mil om inte mer, haha vandringen tog 8 timmar!!!!

Haha har aldrig haft så svårt att ta sig upp efter att ha sovit som jag hade imorse, har ont exakt överallt! Däremot har jag sovit som en stock inatt och kommer sova som två stockar denna natt:) Så underbart skönt att vara hemma så det finns inte

Så, vad ni en gör i ert liv, gå aldrig vildmarksleden frivilligt om ni inte vill få självmordstankar :)


Sitter iallafall ääntligen i min underbara säng, ska äta upp resten av mitt godis och lägga mig under täcket och ha största vänner-maraton ever

Vi hade ju iallafall tur med vädret.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0