Världens bästa peace and love

Nu är peace and love veckan slut. Nästan så jag vill gråta...

Har haft det så sanslöst jävla bra och kul. Vill ha tillbaka hela veckan igen!!!!!!!! Och sugarplum fairy....... Vad ska man säga? Helt sjuuuuuukt vad bra det bandet är och var helt sjuuuuuukt bra i lördags också. Jay z var däremot enligt mig helt värdelös och någon annan hade gjort det mycket bättre än honom


Nu är mitt huvud och min mage totalt upp och nervänd, har inte sovit mer än 10 minuter på över ett dygn, fötterna värker, är lortig från topp till tå och vill gå under jorden dom närmsta timmarna. Kan omöjligt klaga för det har varit så värt det :-)

Nuuuuu ska jag duscha och äta framför vänner :-D

pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0