Pictures of you

Har utan att tveka haft den värsta natten på länge sen jag hade halsböld.
Låg och kollade på filmen igår (som var aaaaaaaaaaasbra) och så sorglig så man kunde inte hålla tillbaka tårarna (Haha), sen i slutet av filmen får jag lock i örat och försöker få bort det på alla möjliga sätt men det gör bara ondare och ondare och det slutade med att jag låg vaken till nästan halv sex imorse och det kändes som om jag hade fått öroninflammation :-(

Har fortfarande lock i örat men det värker ingenting men hör ingenting, det är riktigt irriterande.

Nu sitter jag och svettas och hostar upp mina lungor. Vill någon byta liv med mig just nu är det bara att ringa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0