you can't judge anyone for what they've done because people change

igår var det alla hjärtans dag och då åt jag pizza med min familj efter en heldag på lugnet, vann vår match med 12-4! jag la mig i sängen klockan 6 sen och gjorde ingenting, badade i tankar och väntade på wallander som fick avsluta min kväll.



skolan idag började med fotografisk bild som jag älskar! slutade med simning som gjorde mig sjukt tröttt och fikasugen (som jag alltid är), så det blev en fika på stan med emma jeppe och niclas! nu är jag äntligen hemma som jag varit väldigt länge. ska äta lasange och se på vänner & plugga matte nu.


känns som om mycket händer just nu och jag hinner inte med!!! stanna tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0