trysil!

gjorde några simpla försök till att skriva här igår men marias dator ville inte uppdatera det så det är min ursäkt till min lilla frånvaro..

skulle iallafall berätta att vi skulle åka till trysil och åka skidor idag, vilket vi nu har gjort, kom hem för några timmar sen! otroligt nog gick det ganska bra, eller jag lever iallafall och det är bra enligt mig. varit vaken sen 5 imorse så nu blir det sängen direkt och får se om jag orkar mig upp imorgon bitti, fruktar träningsvärken redan nu...
varit en super bra dag iallafall. eller jag mådde psykiskt dåligt mellan 15.00-20.00 då min älskade mössa var borttappad.. den blev återfunnen på parkeringen hemma på gården, fastfrusen under mina pjäxor hahaha, som jag hade letat!!


men, slutet gott allting gott:) GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0