nighty

tydligen så var jag ett mirakelbarn idag, hade pluggat max 10 minuter igår och fick alla rätt på provet, as skönt!! snuskigt enkelt var det också så det kan nog ligga mycket i det.. hehe

började fota på individuella valet idag också, (fotografisk bild) och det var riktigt kul!! får se sen hur bilderna blev när vi framkallat dom bara... haha lär bli en rolig stund


NU ska jag slå på vänner, som jag längtat. tror inte jag kollat på över en vecka och det river upp ett stort hål i mig!
närå men lite tomt är det faktiskt..

dessutom har jag på nån vänster lyckats få ihop mitt cv, så det ska lämnas in lite här och var nu så jag får lite pengar. om jag nu någon vill ha mig dvs.

men godnatt snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0