You won't be around forever, I know that. It's just that I wish you could have stayed a little longer before you went

Klockan är över midnatt, vilket innebär att det nu är 24 december = jag får öppna den sista luckan i min chokladkalender (som består av två luckor, en dörr) OCH det är julafton :-)

Ville bara säga det ifall någon missat detta. Det är iallafall en omöjlighet om du är inloggad på facebook

Nu ska jag iallafall äntligen lägga mig i sängen. Men inte sova inte. Men det trodde väl ingen ändå! Trots att jag somnade 5 imorse haha
Nej för jag ska måla och fila naglarna fint å snyggt till imorgon, för då kan jag sova länge imorgon och sen stressa nog med allting annat istället tills lilla släkten kommer :-)

Vänner får stå rullandes på i bakrunden.
Såklart

pöss:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0