When I see your face there's not a thing that I would change, 'Cause you're amazing just the way you are.

Hej hej. Hej hej
Igår var jag död. Somna 5 och tvingades upp 9.45 för att STÄDA! aah är så stolt över mig själv att jag verkligen gick upp! Sen blev det ju kupolen med lovan och propp. Köpte äntligen ääntligen min nyårsklänning!! Woho den hänger här :-) i kassarna hade jag också ett mycket billigt oranget nagellack, strumpbyxor ooch slingor!! som ska göras idag.
Väl hemma åkte jag och jully till maxi för att köpa efterrätt tills ikväll. Kommer bli så gott :-)

Idag är jag också död, mamma väckte mig 10 idag. 10!!!! Kunde knappt öppna ögonen för dom var så trötta haha. Men somna innan det helt oslagbara igår - klockan 1
Väntar på att hon ska komma hem så vi kan börja med mitt hååår
Pussss och GOTT NYTT ÅR<3!!!

Lite laaast year bilder! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0