Som att allting redan var bestämt, som att jorden går runt solen

Morning :-)

Har haft en jobbig natt/morgon. ella kom in och la sig vid mig klockan 4 och jag vaknade sen 9 av min äckliga hosta och snuva. Klockan 9?! Man mår ju dåligt av bara det! Tack vare underbara svtplay och iphoneuppfinningen fick jag ligga kvar i sängen med en lugn ella till halv 12 iallafall :-)

Fick nyss sms av min boss också som köpt en julklapp till mig och så har jag fått min lön också, så perfekt som det kan bli! Så ska ner på stan snart med märy och handla dom sista klapparna å såå:-)


Och igår va det en asbra kväll. Hade lekar, fika och julklappsutdelning med laget i många timmar. Mitt blåttevått lag var grymmast såklart :-) och så fick jag en liten godispåse för jag och två till tränat mest under säsongen - det var kuuul!!

Och ikväll ska jag vara med gänget!!! Gamla tider :-)<3
puss!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0