Couldn't I just understand when you said no no no no no no no no no no

Blev en kort stund med johanna och erika, men vad gjorde det. Bättre än inget :-) och har nyss kollat klart på the day after tomorrow.. både ryser och gråter till den varje gång. så bra haha :-)

Nu ska jag fortsätta se på high school musical eftersom johanna störtade in i mitt hus precis mitt i alltihopa sist. Och jag var ovetande som vanligt om det haha :-) underbara vän!
Så puss!


(längtar förövrigt till julafton + nyår + min födelsedag! Däremot kommer det bli 15 januari innan min längtan är över och då åker sofie bort från falun till miljarder länder (känns det som) i 12 veckor!! 85 hela dagar.

ser jätte lite ut när man läser det men usch så länge. Kan bli skönt dom första veckorna men sen blir jag nog rastlös till 1000..!)


kommer saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0