Trött johanna

Har precis kommit hem från en dryg men okejrolig lugnetdag. Skulle som sagt sitta vakt från 12-16 idag men så blev det inte utan fick stå i kiosken i fk från 13-17.30 istället eftersom mina tränare glömt bort att ge hos schemat för dessa pass. Clever
Så jag har varit extra duktig idag och tänker inte bre en macka på flera dagar nu. Nästan
Och förresten, smaka nya fanta lemon!!! SÅ god. Har druckit 3-4 stycken idag haha. Fast gratis är ju gott men

Nu sitter jag och lägger in filmer på min mobil så jag magda och linnea har någonting att göra imorgon natt. Ikväll ska jag se pirates of the caribbean - död mans kista på tvn! ska bli king och imorgon får jag äntligen min tzatziki maaat!! + att det är städdag vilket är mindre kul men måste göras:-)

Här ska jag sätta mig nu och götta. Pöss å pöss hörs eller ses eller så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0