Så gör en sann GB:are! <3

Sen måste jag bara tacka min fina underbara söta bästa vän!

Som genom ett odiskret besök lämnade en julklapp till mig på min ytterdörr imorse som gjorde mig så glad så glad:-) Din klapp som du gav mig var betydligt finare än min "jätte seriösa" jag gav dig så jag skämdes lite när jag hade öppnat paketet!! Haha och jag hann ju avslöja genom ett sms vad som var i ditt innan du ens öppnat, smart av mig :-)

men TACK gullesöto. du är bäst <3 och tack för du gav mig ett sånt gott skratt imorse :-)
OCH förlåt att jag stressade upp dig, det var inte med mening haha :-D

Tycker om dig MASSOR!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah åh sötnnos! det var så hilma kul, gjorde min morgon också :D

2010-12-31 @ 14:28:47
Postat av: Anonym

hahaha :D

2010-12-31 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0