RIP

Lider miljarder gånger om med sofie som tappat sin iphone i golvet som då fick sprickor i hela skärmen.

Jag är arg och ledsen för att hennes har gått sönder, kan ni då fatta hur arg och ledsen jag kommer vara om min gör det? Som jag vet att den en hemsk dag kommer göra. Har aldrig haft en mobil som aldrig gått sönder och jag har haft så många att jag knappt kan räkna antalet, haha på riktigt alltså! Men minst 10 kan jag garantera. Det har varit så illa att jag tejpat ihop dom ibland haha :-)
Så den dagen min älskade iphone går i spillo, så kommer ingen att missa det. Absolut ingen


Tänker ringa min birkehag nu och tvinga henne att vara med mig. Fast det kommer nog visserligen inte behövas några tvångsbehandlingar eftersom hon så gärna vill de ändå!! :-)
Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0