Losing you is like living in a world without no air

Har varit vaken i 8 timmar nu och är inte ett dugg trött så jag kommer väl säkert vara vaken i 8 till! Score..

Men imorgon är det äntligen söndag iallafall. Och det ska ätas och bakas peppakakor i mängder :) + att jag ska göra mitt första pepparkakshus någonsin!!! Tills dess ska jag glo ännu mer OC, som för den delen är väldigt annorlunda sen sist jag kollade. Det händer grejer som inte hände förut eller så är jag bara helt sjukt senil!

Mamma är på jobbet och sofie är ute och jag sitter inne själv och bedrövar mig för 100gången över att jag inte är 18. Men om 1 månad, 3 veckor och 5 dagar är jag så fucking 18 som jag kan bli!!!
Woho:)

duschen nu! pössli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0