Is this the way it feels when you're in love?

Bildagen igår var verkligen inte kul. Matchen gick förskräckligt dåligt så det är för pinsamt att nämna resultatet, vi fetförlorade i alla fall! Påväg hem stannade jag och lovisas familj på ikea och åt där, dagens höjdpunkt för det var såå gott!!!! :)
När jag kom hem bakades de pepparkakor i köket och jag åt mer än vad jag bakade och sen avslutade jag dagen ensam med beck

Idag är det lucia och vi hade luciatåg i skolan som jag var med i :-) förutom att en ramlade på scen (haha) och att vi sjöng asfel i en låt en gång var allting askul och lyckat! och ikväll ska jag se på ellas lucia :-) men först naturkunskap pluggggg för imorgon har vi årets sista prov woho!!!

nu ligger jag två dagar efter med min chokladkalender så det måste fixas. Byelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0