I always wanted to make you happy, even though I was sad. Just because I loved when you smiled. Smiled at me

ÄLSKAR att jag precis fann 2 nya låtar med erik hassle!!!! woho


Köpte ännu en julklapp idag och denna till min underbara mor. Inte många kvar nu! Känns hur skönt som helst när vissa inte ens har börja hähä. Dessutom köpte jag ett snyggare skal till mobilen, onödigt men, snyggare som sagt. riktigt impulsköp:-)


IKVÄLL har jag ingen aning om vad jag ska göra. Absolut ingen aning. IMORGON har jag ingen aning om vad jag ska göra heller.
MEN på söndag vet jag. Då ska jag dennis och fredrik ha bak-, beck och sleepover kväll! Mysigt:-)

puss på dig

och på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0