Hur gör man? För jag vet inte

Sitter i fysiocenters telefonväxel. Säger dom "Ni är fortfarande placerad i kö, för att lämna medelande-tryck 1 eller vänta kvar för att komma till receptionist... tack" en gång till blir jag dum i huvudet. Jag är stolt över mig själv att jag stått ut med den dryga rösten 9 gånger om nu

Och nu gav jag upp! Dom vill inte prata med mig alltså haha:)

Idag var jag duktig och gick upp kl8 (hade sovmorgon till 11) och åkte och städade så jag fick det gjort för denna vecka!
Julgympan var kuul och vi hade två snygga tomtenissar där, sofia och anna stod för den underhållningen:) Nu ska jag skriva min projektrapport och äta godis. Träning till 22.00 ikväll ocksåhåhhå drygt.. :( Och jag börjar bli sjukelibuki. ackåack
men godis vare nu!!! puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0