Home sweet home

Heeeeeeeeej
Hur kan det vara möjligt att vara så otroligt förbannat dryg när man bara är 11 år? Hade kunnat kastat ut många småkillar från det där huset vi satt i alltså, haha :-) men äntligen hemma! trött som få men inte ett dugg hungrig, har ätit godis hela kvällen. Det får andreasson betala för för de gjorde då icke jag!;-)

Nuu ska jag (när jag orkar) lyfta på röven min och kolla om vi har något gott att dricka åtminstone i kylen vår och kika lite på JVM! Och sen se på step up 3d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woho
Mamma är uppe hos sina kompisar å dricker vin och har det bra och min snälla syster som kom och hämtade mig på lugnet nyss har gått och lagt sig så huset står tomt

Imorgon ska jag se på lite innebandy with kling! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0