Dan före dan före doppare dan

HEJ !
två dagar kvar till julafton och inte ens det. Denna dag är ju typ slut :-) 

har idag gjort: tagit sovmorgon, städat, ätit på mcdonalds
nu gör jag: slår in julklappar och blir galen för det inte blir som jag vill
ska göra sen: slå in fler julklappar, klä granen och se på gyllende knorren
har inte gjort idag: blivit frisk

Igår
hade jag en riktigt favorit-i-repris-kväll med mina bästa kompisar. och i och med det menar jag att vi satt i 6 timmar i majas kök och pratade skit och åt chips inklusive kakor. Lovisa körde hem mig sen och allt det bra slutade typ halv 2 så det var jobbigt att gå upp imorse :-) Love er

(och till dig som undra hur mycket pengar jag lägger ner på julklappar har jag ingen aning men det är några hundralappar)

-p-u-s-s-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0