Dagarna går

Har absolut inte orkar rensa min garderob. Det få komma när det kommer:)

och i tisdags slog jag ett värdsrekord. jag simma 60 längder och borde fått medalj

Idag vare match också. vann med 10-3 och fick inte spela men det var väl struntsamma.............! Imorgon ska jag till tingsrätten och efter det äta fet mycket mat på donken. Läängtar

Annars så är mitt liv lika dött som vanligt :) rummet är nystädat sängen är nybäddad och jag ska äta mat i sängen framför vänner. Sista avsnitten av säsong 10.. SEN (tror det eller ej) ska jag börja se på något annat ett tag. Det står mellan OC, OTH och greys anatomy..
Dilemma! :)

Natti

Converse är so last year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0