Busted

Vaknade ju som sagt lite sent i lördags eftermiddag (halv 4) och skulle försöka låtsas om för mamma att jag vaknade runt 12-1 - vilket jag även lyckades med fram till att jag har en storasyster som tycker om att läsa min blogg för mamma, där det stod om mitt gudomligt smarta "lamptändarknep":) Som sara nu evigt förstört. Så mamma drog mig lite i örat nyss.. hähä
 


Och läget just nu: Vill peta ur båda ögonen och lägga dom under täcket så dom får sova när jag själv måste åka på träning vilket my body doesn't like. Det värsta är att den börjar om över tres three tre timmar och det enda jag vill göra är att äta och ligga i sängen, men maten är inte klar och ligger jag i sängen somnar jag om igen haha:)

Så för att göra min bedrövliga afton roligare och mer uppiggande tänker jag plugga!!!! :)
Haha eller..?
Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0