Bildbomb

Inatt slog den till igen. Denna äckliga förskylningen som jag trodde försvann i helgen och nu är den värre :-( Låter som en kråka, haha en jätteful kråka. Var första gången jag verkligen ville gå ur sängen imorse när jag vaknade för jag var så täppt i näsan

Men innan det hade alice och jag det bra med hallonmuffins och roade oss åt amanda som skulle göra mat och det såg verkligen inte gott ut haha.



Nöjd:-)


Och idag har innebandyeleverna åkt skridskor i -20 och det var tråkigt kallt och tråkigt. Sen åkte jag och alice en snabbis till kupolen och åt lite på donken och när jag kom till falun igen köpte mamma en tunika till mig som jag ska ha på bröllopet på lördag :-) och efter det blev det donken igen, fast med mamma. Haha så nu är jag proppppmätt!
Och det är nästsista paradiseavsnittet nu!!!!! Fetnervis



Mamma mamma mamma <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0