Å de va de de

Kul att dagarna innan julafton går nå så sjukt segt att man håller på och smäller av och att självaste julafton är slut på ett ögonblick, känns det som. Har julafton nr 2 hos farmor i slätta imorgon med pappa och tvillingarna däremot!

Hela dagen har varit jätte mysig och jag älskar min familj. älskar att mina syskon är mina och min mamma är min. Däremot har det varit den sämsta julafton pga att mamma mått så dåligt och knappt kunnat äta mat:-(
håller tummar och tår för att hon mår bättre imorgon<3

Nu sitter jag med fina levande ljus (som jag fått i julklapp av my sisters btw) i sängen och ska avsluta denna dag inom kort. Ska upp ungefär halv 10 imorgon och det blir en spännande upplevelse, minns inte senast jag gick upp så sjukt tidigt. Haha eller "tidigt"

Tack å hej från mig. puss :-)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0