You make the sun rise in my heart

Hejsan :-)
Har lätt haft en av mina mysigaste kvällar ikväll på hela sommarlovet. Var nästan konstigt att se allihopa samtidigt igen, men så löjligt kul:-)

Nu ska jag lägga mig och sova, är trött och har nå djävulsk värk i benet som aldrig vill gå över som bara kom helt plötsligt ikväll(?). Imorgon ska jag luncha med lovan och emma och på kvällen ska jag troligen vara med  linda! Jag vill bara att tiden ska gå så fort tills dess så lika bra att sova nu:-)

Var länge sen jag stängde av datorn innan halv 2 på en helg. Har nog aldrig någonsin hänt.

Dessutom är min längtan äntligen slut nu! :-)
Godnatt!!!!!!!

Eftersom vi saknade dig så innerligt ikväll pga din frånvaro får du pryda min blogg istället :-) Puss å krya på DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0