Maybe I should keep this to myself

Jahaa nu ska vi se om jag minns hur man skriver här, det var ju ett tag sen sist :-) Datorn är iallafall fortfarande paj och jag sitter nu i skolan. Slutade 11.50 idag, älskar mitt schema detta år. Mitt sista år dessutom :-(

Trots att jag lägger mig (otroligt nog) super tidigt varje kväll är jag aptrött redan nu och skolan har inte ens pågått 2 veckor, idag lyckades jag till och med smeta ut ögonskugga i ansiktet istället för puder. Kändes inte riktigt rätt när jag såg att ansiktet började glittra och var vitt.. hehe

Men snart dags för mig att åke hem och vila lite innan träningen tonight :-)

skriver någon annan gång i skolan eller liknande. Datorn kommer om 2 weeeks!!!
puss puss å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0